maandag 18 mei 2009

Stap 5

Conceptomschrijving

Locatieopdracht
Voor de locatieopdracht wil ik naar tweedehands en antiekwinkels gaan en daar foto's nemen. De foto's worden zwartwit, omdat ik dat er wel bij vindt passen.

Thuisopdracht
Voor de thuisopdracht ga ik action-figures van Star Wars fotograferen. Dit doe ik in het donker, met twee kleine lampjes op het poppetje gericht, zodat je een zwarte achtergrond krijgt. Met een gekleurd bolletje op een lamp zwaai ik dan wat heen en weer bij een lange sluitertijd, zodat je een lichteffect krijgt. Ik heb drie kleuren: rood, groen en blauw. Elk personage krijgt de kleur die bij zijn lightsaber hoort.

Studio-opdracht
Als muziekstijl neem ik metal. Ik wil donkere foto's maken, met weinig licht, zodat niet heel het gezicht belicht is, je ziet maar kleine delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten