donderdag 23 september 2010

Concept serie locatie

Voor de portretten serie van locatie wou ik eigenlijk een serie maken over mensen in onmogelijke situaties, dus meerdere foto's in elkaar shoppen, maar daar zie ik vanaf omdat ik denk dat het teveel is in één periode als je het goed wilt doen. Ik ga het zeker nog wel doen,  maar een andere keer. Nu wil ik mensen gaan portretteren in een vreemde omgeving of situatie. Op het eerste gezicht lijkt het een normale foto, maar als je beter kijkt zie je dat er iets niet klopt. Mijn ideeën zijn:    

  • Een vrouw half in het water
  • Iemand op een dak
  • Iemand met meubels in de natuur
  • Een ouderwets iemand met oude kleding in een nieuwe omgeving
  • Een net iemand voor een krot
  • Kinderen als volwassenen   
                                                                                                                                       

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten