maandag 4 oktober 2010

Studio vrije opdracht + illustratie

Vandaag heb ik mijn laatste studiofoto's gemaakt, de vrije opdracht 2 en de illustratie.
Dit is de vrije opdracht geworden:



Ik heb eerst een foto van Manon genomen, en die uitgeprint in zwart wit. Toen heb ik de uiteindelijke foto van Manon genomen met de uitgeprinte foto half voor haar gezicht.

Voor de illustratie heb ik een gedicht genomen uit de lord of the rings boeken, het gedicht over de ringen:

Drie Ringen voor de Elfenkoningen op aard',
Zeven voor de Dwergvorsten in hun zalen schoon,
Negen voor de Mensen, die de dood niet spaart,
Eén voor de Zwarte Heerser op zijn zwarte troon
In Mordor, waar de schimmen zijn.
Eén Ring om allen te regeren, Eén Ring om hen te vinden,
Eén Ring die hen brengen zal, en in duisternis binden,
In Mordor, waar de schimmen zijn.




Voor deze foto heb ik touwtjes aan de ringen gebonden. Ik heb een lange sluitertijd genomen en de uiterste twee ringen halverwege weggehaald, zodat ze doorzichtig werden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten