maandag 9 februari 2009

Kalenderfoto's Maandagochtend

En ook vanochtend ben ik weer op pad geweesd met de camera. Ik heb foto's gemaakt van:
  • De leeuwenbeelden op de Maasboulevard 'De Leeuwen op de Maasboulevard'
  • Delfshaven 'Het monster in de maas'
  • Willem IV (beeld voor het Schielandhuis) 'Rotterdam 666 jaar'
  • St. Laurenskerk 'De Barbeque van Sint Laurens'
  • Stadhuis 'Moord op de Coolsingel'
Waardoor ik weer wat voorloop op schema. Maar dat is alleen maar mooi, want morgen zou het bagger weer worden!
Ik was van te voren al wezen kijken op Delfshaven en de Maasboulevard waardoor ik het makkelijk kon vinden. (Ik wou geen herhaling van DIF les 5)
Leeuwen:

Delfshaven:




Willem IV:



St. Laurenskerk:




Coolsingel:


En de contactsheets:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten