vrijdag 12 februari 2010

Stap 8 en 9

Ik heb 2 fotoshoots in de studio deze periode:

- -> Anne in week 3
Deze shoot stond eigenlijk gepland voor week 2 maar die les viel uit dus hebben we het een week opgeschoven.
Checklist:
- waaier
- hoedje
- jurkje
- camera van school d300
- even kijken of er een geheugenkaartje in zit
- en of de accu nog vol genoeg is
- radio trigger om draadloos te flitsen. Zijn die al weg, of ze doen het niet dan pak ik een sync kabel.
- 2 lampen
- statieven
- softbox
- aggregaat

Het model neemt ook nog kleding mee.

--> Deborah in week 5
Ik heb een plek in de studio gereserveerd in week 3.
Checklist:
- lampjes
- doekje
- camera van school d300
- even kijken of er een geheugenkaartje in zit
- en of de accu nog vol genoeg is
- radio trigger om draadloos te flitsen. Zijn die al weg, of ze doen het niet dan pak ik een sync kabel.
- 2 lampen
- statieven
- softbox
- aggregaat

We hebben afgesproken dat het model zelf de kleding meeneemt.

Ik heb contact opgenomen met degene die ik ga interviewen en een afspraak gemaakt. (Ook voor in de derde week van de periode).
Checklist:
- Camera
- Schrift (hier staan de vragen die ik ga stellen in en kan ik de antwoorden opschrijven)
- Pen

Voor mijn artikel van het kasteel Loevestein heb ik geen afspraken hoeven te maken. Ik had van te voren op de site gekeken of bezoekers mochten fotograferen en dat mocht, ook in het kasteel.
Checklist:
- Camera
- Statief (voor hdr foto's)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten