maandag 22 februari 2010

Advertentie door medeleerling

Je moest in je magazine ook een advertentie plaatsen gemaakt door een medeleerling.
Suzanne en ik hadden met elkaar afgesproken dat wij de advertentie van elkaar zouden maken. We hadden afgesproken dat we 'm uiterlijk donderdag 11 februari zouden inleveren.

We hadden elkaars magazine bekeken en besproken hoe de advertentie ongeveer moet worden.
Rommelig = goed was de boodschap, dus heb ik een soort collage gemaakt. De foto van Suzanne heb ik gemaakt in de studio. De andere foto's zitten in Suzanne haar magazine.


Dit was de advertentie die ik van Suzanne heb gekregen. Zij heeft ook foto's uit mijn magazine erin verwerkt. Zelf had ik ook al voor een artikel een achtergrond van een stenen muur in het tijdschrift geplaatst maar dat had Suzanne nog niet gezien dus ze heeft het goed ingeschat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten